.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محصول همکاری شهرداری و شرکت های ذانش بنیان ؛
شهردار : زباله‌های بابلسر به ریز دانه‌های صنعتی تبدیل می‌شود
شمال نیوز : سیدمرتضی شفیعی با بیان اینکه با اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا زباله‌های خشک در منازل و مکان تولید تفکیک می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه گام بزرگ در جهت کاهش حجم زباله‌های دفنی در سطح شهر بابلسر است.....

شمال نیوز: شهردار بابلسر با اشاره به ضرورت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا‌ گفت: زباله‌های بابلسر به ریز دانه‌های صنعتی تبدیل می‌شود.

به گزارش شمال نیوز ، سیدمرتضی شفیعی در مراسم انعقاد قرارداد شهرداری و شورای اسلامی شهر بابلسر با شرکت دانش بنیان برای تبدیل زباله‌های شهر بابلسر به ریزدانه‌های صنعتی اظهار داشت: اقدامات خوبی در یکسال اخیر با همت اعضای شورای اسلامی، شهرداری و شهروندان بابلسر در سطح شهر صورت گرفته و این خدمات در سالجاری و در دوره پنجم شورا ادامه خواهد داشت.

وی افزود: رویکرد ما بیشتر در حوزه مسائل زیست محیطی بوده و در بحث فضای سبز، زباله و مسائل مرتبط با امورات اجتماعی بیشتر فعال خواهیم بود.

http://www.shomalnews.com/photo/15352653736368301.jpg

شهردار بابلسر با اشاره به انعقاد قرارداد تبدیل زباله به مواد ریزدانه قابل استفاده در صنعت، گفت: این قرارداد در طول شش ماه به بهره برداری خواهد رسید.

شفیعی ادامه داد: قرارداد پروژه احداث سپتاژ تصفیه فاضلاب خانگی در این ماه منعقد می‌شود و به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: پروژه تفکیک زباله از مبدا از دهم شهریور ماه امسال در بابلسر اجرایی می‌شود و در این رابطه کانکس‌هایی در مناطق مختلف شهر نصب و مخازن لازم برای اجرای این پروژه به منازل و ادارات سطح شهر تحویل داده می‌شود.

شهردار بابلسر با بیان اینکه با اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا زباله‌های خشک در منازل و مکان تولید تفکیک می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه گام بزرگ در جهت کاهش حجم زباله‌های دفنی در سطح شهر بابلسر است.

شفیعی، توجه به افزایش سرانه‌های فضای سبز را از دیگر پروژه‌های شهرداری بابلسر برشمرد و افزود: برای افزایش سرانه ورزشی در سه نقطه از شهرستان به ویژه در پارک محلات این پروژه در حال اجراست.

وی با اشاره به اهمیت بازپیرایی اماکن ورزشی شهر و زمین فوتبال شهرداری بابلسر، ادامه داد: عملیات اجرایی زمین چمن در حال انجام بوده و در فاز دوم سکوهای ویژه تماشاچیان در این زمین احداث می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.